Začarovaná třída
Třída 3. A byla nejdřív úplně obyčejná, stejná jako ostatní třídy na škole. Děti se učily, trošku vyrušovaly výklad paní učitelky, občas nedávaly pozor vůbec - jako je tomu všude. Ale jednou se otevřely dveře a 3. A se rozrostla o tři nové žáky. Byli to bratři - Čáryfuk, Máryfuk a Podkočárník. S maminkou a tatínkem se zastavili … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 64 s. : il. (některé barev.) ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
JaS,
2012
- Vydání
- 4., přeprac. vyd., V JAS 1.
- Témata
- ISBN
- 978-80-904936-4-3
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20122341185 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20141120142426.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 120206s2012 xr a c 000 j cze | ||
990 | |a BK | ||
015 | |a cnb002341185 | ||
020 | |a 978-80-904936-4-3 |q (váz.) | ||
035 | |a (OCoLC)796016696 | ||
040 | |a OLA001 |b cze |d ABA001 | ||
072 | 7 | |a 821.162.3-3 |x Česká próza |2 Konspekt |9 25 | |
072 | 7 | |a 821-93 |x Literatura pro děti a mládež (beletrie) |2 Konspekt |9 26 | |
080 | |a 821.162.3-32 |2 MRF | ||
080 | |a 821-93 |2 MRF | ||
080 | |a (0:82-32) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Březinová, Ivona, |d 1964- |7 jn19990218010 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Začarovaná třída / |c Ivona Březinová ; ilustrace Jaromír F. Palme |
250 | |a 4., přeprac. vyd., V JAS 1. | ||
260 | |a Praha : |b JaS, |c 2012 | ||
300 | |a 64 s. : |b il. (některé barev.) ; |c 21 cm | ||
655 | 7 | |a české příběhy |7 fd133973 |2 czenas | |
655 | 7 | |a publikace pro děti |7 fd133156 |2 czenas | |
655 | 9 | |a Czech stories |2 eczenas | |
655 | 9 | |a children's literature |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Palme, Jaromír František, |d 1963- |7 xx0001382 |4 ill | |
901 | |b 9788090493643 |f 4., přeprac. vyd., 1. vyd. v nakl. JaS |o 20120510 | ||
910 | 3 | |a OLA001 |b 1-249.536 | |
996 | |a HEJC |b 2651211968 |c 1-249.536 |m BOOK |l Běžný fond |r Externí sklad-Hejčín |n 34 |w 001018146 |u 000010 |s A |j SVK50 |t OLA001.SVK01001005244.SVK50001018146000010 |