Jak se vyznat v klimatu : encyklopedie pro školáky
Kniha určena školákům představuje základní poznatky o klimatu i způsoby, jakými chránit své životní prostředí. Publikace popisuje všechno důležité kolem klimatu: jeho rozdíl s počasím, proč existují klimatická pásma či roční období, podle čeho poznáme, jaké počasí bylo v minulosti, i rozmanité ekologické problémy: co jsou … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 93 stran : barevné ilustrace ; 22 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2020
- Vydání
- Vydání první
- Témata
- ISBN
- 978-80-262-1639-1
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 001580000365885 | ||
005 | 20230415200058.3 | ||
007 | ta | ||
008 | 201120s2020----xr-a---b-f----000-0-cze-- | ||
015 | |a cnb003240862 | ||
020 | |a 978-80-262-1639-1 |q (vázáno) : |c Kč 249,00 | ||
035 | |a (OCoLC)1226360907 | ||
040 | |a ABA001 |b cze |d OLA001 |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h ger | |
072 | 7 | |a 551 |x Geologie. Meteorologie. Klimatologie |2 Konspekt | |
072 | 7 | |a 0/9-053.2 |x Literatura pro děti a mládež (naučná) |2 Konspekt | |
080 | |a 502 | ||
100 | 1 | |a Scharmacher-Schreiber, Kristina |7 xx0251734 |4 aut | |
240 | 1 | 0 | |a Wie viel wärmer ist 1 Grad?. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Jak se vyznat v klimatu : |b encyklopedie pro školáky / |c Kristina Scharmacher-Schreiber, Stephanie Marian ; z německého originálu Wie viel wärmer ist 1 Grad? přeložila Michaela Weberová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2020 | |
300 | |a 93 stran : |b barevné ilustrace ; |c 22 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
336 | |a statický obraz |b sti |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Kniha určena školákům představuje základní poznatky o klimatu i způsoby, jakými chránit své životní prostředí. |b Publikace popisuje všechno důležité kolem klimatu: jeho rozdíl s počasím, proč existují klimatická pásma či roční období, podle čeho poznáme, jaké počasí bylo v minulosti, i rozmanité ekologické problémy: co jsou skleníkové plyny a jak vznikají, jak můžeme šetřit přírodu a přírodní zdroje, jak vyrábět obnovitelnou energii, jaký důsledek mají klimatické změny i k jakým rozhodnutím v této oblasti v poslední době došlo. Nakladatelská anotace. Kráceno. | ||
650 | 0 | 7 | |a klimatologie |2 czenas |7 ph114914 |
650 | 0 | 9 | |a climatology |2 eczenas |
655 | 7 | |a populárně-naučné publikace |7 fd131864 |2 czenas | |
655 | 7 | |a obrazové publikace |7 fd132947 |2 czenas | |
655 | 7 | |a publikace pro děti |7 fd133156 |2 czenas | |
655 | 9 | |a popular works |2 eczenas | |
655 | 9 | |a pictorial works |2 eczenas | |
655 | 9 | |a children's literature |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Marian, Stephanie |7 xx0251732 |4 aut |4 ill | |
700 | 1 | |a Weberová, Michaela, |d 1976- |7 kpwa5340 |4 trl | |
910 | |a KMG001 | ||
996 | |b 311800427195 |e KMG001 |h M 502 |l Dětské oddělení |s A |a 0 |t KMG001.311800427195 | ||
997 | |t KN |